Longboard deska POWELL PERALTA Byron Essert | Snowpanic.cz
Nákupní košík
Váš košík je prázdný.
Longboard deska POWELL PERALTA Byron Essert
Výrobce: Powell Peralta
Rozměry: 39,7inch/101cm
Varianta:
deska - skladem
Určení: freeride/slide/downhill
Stará cena: 6590 Kčs DPH
Nová cena: 4415 Kčs DPH
DO KOŠÍKU

POWELL PERALTA Byron Essert Epoxy Frog – longboard deska

moonshine longboards logo

skladem, sleva 33%

Specifikace
:

  • Délka: 39.72" x 100,9 cm
  • Šířka: 9.88" x 25,1 cm
  • Wheelbase: nastavitelný 27" x 68,6 cm – 28.13" x 71,5 cm
  • Hmotnost: 1,8 kg
  • Materiál: multidřevěné jádro, fiberglass, urethan, hodně lásky, potu a trpělivosti

Tato deska je dodávána včetně celoplošného gripu.

Po několika letech, kdy jsme z Ameriky slýchavali „Na začátek příštího roku bude ready, nejlepší deska na světě, fákt!“ je Byronovka konečně tady. Několikrát už to vypadalo vážně nadejně, ale teď, s deskou na krámě, je to snad už definitivní – máme ji! Otázka je, na jak dlouho?

I přesto, že první prototypy neměly prakticky žádnou konkávu, šlo vždycky o jednu z nejvíce trendy desek. Dneska na ní jezdí borci jako Ryka Mohammadian, Norman Plante, Dylan Hepworth nebo Kevin Reimer (občas). Jo a hlavně teda ten Byron Essert – freeride bůh, při jehož videích si vždycky vzpomeneme, že prakticky ještě neumíme jezdit. Přikládáme šílenej run z Tuny od Dylana, protože Ryku a Byrona už jsi určitě viděl stokrát.



Konkáva podle Byronova gusta
Na desce Powell Peralta Byron Frog najdeš klasickou U konkávu, která je tak akorát, aby tě při závodech udržela při frontsidech na slicku a zároveň ti nelámala chodidla při freeridu. Pokud hledáš novou vanu, zajdi radši do Sika. Před trucky se můžeš opřít o 1/4" micro dropy, který Byronovi stačí i na backside o rukavičku bez držení na slick DH kolech. K tomu není co dodat.

S konstrukcí se to má takhle:
Čtyřvrstvé jádro z více druhů dřeva vypadá na nějakou vertikálně laminovanou TOP SECRET Powell Peralta metodu, o kterou se uplně nechtějí dělit. Je lehké, je pevné.

Vrstvy spojuje silné epoxy lepidlo, které sice z enviromentálního hlediska není ta nejlepší věc na světě, špíš vlastně jedna z nejhorších, ale desku umí udržet pohromadě ve všech podmínkách. Kdyby tě náhodou napadlo nechat svoji Byronovku po shredu rozložit v deštném pralesu, nedělej to a radši nám ji přines. Na likvidaci desek máme v Br.. teamu svoje lidi.

Slepené jádro je jako sandwich mezi vrstvami fiberglassu, takže deska nemá flex a je i dostatečně torzně tuhá (nekroutí se). Můžeš na ní tak bez problémů jezdit třeba 160 km/h. Prostě jako Byron...

Nose a tail chrání tlustá vrstva urethanu, takže až jí v těch 160 pošleš do obrubníku, nevybouchne jako tvoje minulá deska, ale udělá jen takové decentní, měkké POP! Jako každý jiný urethan čáruje, takže desku využiješ i jako tužku pro nakreslení provizorní start lajny, když si s crew potřebujete zjistit, kdo teda dá ten nejdelší standup.

Díky svojí konstrukci je deska mimořádně lehká, takže na pushi budeš rychlejší, na promenádě se ti tolik nepronese, pod nohama je živější a ušetříš za kila navíc na letišti (hlavně tam se počítá každý gram, ha!).

Na téhle desce asi nebudeš zabíjet jako Byron, ale třeba si tě s ním někdo splete. A to už se vyplatí risknout...