CNC Longboard trucky AERA K5 zlaté | Snowpanic.cz
Nákupní košík
Váš košík je prázdný.
CNC Longboard trucky AERA K5 zlaté
Výrobce: Aera
Rozměry: 176mm/42°
Varianta:
pár/2ks - skladem
Určení: downhill/freeride
Stará cena: 14990 Kčs DPH
Nová cena: 9999 Kčs DPH
DO KOŠÍKU

AERA K5 176 mm – longboardové trucky

skladem, 33%

výprodej


 

SPECIFIKACE TRUCKŮ
  • Šířka hangeru: 174mm
  • Úhel baseplatu: 42°
  • Tvar bushingů: barrel s tvrdým jadrem pro větší rebound
  • Tvrdost bushingů: 88a
  • Hmotnost: 394g (1 truck)

 
Osy Titanium axle 8mm, ocelový kingpin, baseplate K5 42°, hanger K5 gold.

Gangster premium popáté

Aera trucky v novém a lepším. Jaké jsou změny oproti předchozím K4?

  • prodloužený pivot pro ještě plynulejší zatáčení

  • nový urethanový pivot cup (dost bylo zahradní hadice), který si vyrábí přímo v Powell Peralta továrně

  • vylepšený design pro ještě větší pevnost a nižší váhu

  • Powell Peralta hardcore bushingy se speciálním tvrdým jádrem pro větší rebound

Žádná jiná značka ve svém teamu nesdružuje tolik mistrů světa jako AERA. Otec trucků Kevin Reimer na nich dokonce vyhrál tento titul několikrát. Dalšímy mistry jsou Patrick Switzer, Douglas Dalua a Carlos Paixao. V AERA teamu dále najdeš hvězdy jako Byron Essert, Max Ballesteros, Brandon DesJarlais nebo Camilo Cespedes.

S takovým teamem není potřeba promyšlených marketingových strategií. Ten obrovský hype kolem AERA trucků jednoduše žije z neustálého přísunu videí od těch nejlepších jezdců na světě. Proto se vyplatí sledovat AERA trucky na facebooku.

Tech talk (protože víme, že po něm tvůj vnitřní nerd prahne)

AERA trucky se pojí se souslovím "gangster lean". Lean lze volně přeložit jako náklon trucku při zatáčení, který je vyvoláván vašima nohama. Pro dosažení většího leanu je obvykle nutné zmenšit úhel, tím se ale sníží točivost v menších rychlostech.

Geometrie AERA trucků je vytvořena tak, aby podporovala lean, ale zároveň tolik neubírala ze samotného zatáčení. Větší lean je při pomalé jízdě zanedbatelnou výhodou, v rychlosti si ho však zamilujete a nebudete chtít jiné trucky.

Velký lean zpříjemňuje projíždění zatáček, podporuje držení nohou na gripu a zvyšuje stabilitu rychlé jízdy. Daní za lean může být nutnost využití podložek pod trucky pro zamezení wheelbite.

Za nejdůležitější vylepšení páté generace považujeme velký urethanový pivot cup, který nejen skvěle tlumí nerovnosti na silnici, ale hlavně umožňuje hladké a hluboké zatáčení. Trucky jsou tak celkově stabilnější a příjemnější při zatáčení i ve slajdech.

To, že si pivot cupy vyrábí sami v továrně Powell Peralta zaručuje perfektní fit.

CNC zpracování trucků předchází jakýmkoliv nepřesnostem, které by mohly vzniknout během výrobního procesu. To je znát opět zejména v rychlosti, kdy nepřesnosti jako křivé osy nebo nesedící pivot v pivot cupu dávají možnost vzniku wobblů.

Specifikace:

  • Úhel baseplate: 42° (Úhel baseplate určuje poměr náklonu/točení (lean/turn) trucku. Při 50° je tento poměr 1:1. Úhel 42° je tak ideální na rychlejší jízdu.)

  • Rake: 3 mm (Rake umožňuje ovlivňovat chování trucku otočením hangeru. Při pozitivním rake je truck hravější a slajdy jsou hladší. Otočení doporučujeme především na downhill. Díky negativnímu rake jsou trucky línější při zatáčení, gripují více a jsou výrazně stabilnější.
  • Kingpin: grade 8 ocel
  • Osy: 4140 ocel (pro zabránění korozi doporučujeme osy udržovat namazané)
  • Pivot cup: tlustý urethanový vyrobený v Powell Peralta továrně
  • Bushingy: Powell Peralta hardcore barrel bushingy 88a
  • Váha: 415 gramů (1 truck) i s bushingy

cnc aera K5 gold
cnc aera K5 gold